Mijn energietarief is gewijzigd, wat nu?

Mijn energietarief is gewijzigd, wat nu?

Wanneer je gebruik maakt van laadvoorzieningen aan huis moeten altijd de geldende energietarieven gecommuniceerd worden aan de laadpaalleveranciers. 

Hoe pas ik de vergoeding per kWh aan die ik ontvang voor het laadtarief? - Lees hier hoe je een tariefswijziging communiceert aan de laadpaalleverancier.


    • Related Articles

    • Mijn auto is toe aan een APK, wat nu?

      APK moet je, net zoals het onderhoud van de auto, bij een officiële merkdealer naar keuze laten uitvoeren. Lees in het kennisbankartikel - Waar kan ik terecht voor onderhoud? - om er achter te komen wat een officiële merkdealer is.
    • Mijn pas werkt niet, wat nu?

      Niks is vervelender dan een laad- of tankpas die niet werkt, dat begrijpen we. Je kan het beste contact opnemen met de leasemaatschappij om samen de oorzaak van het defect te achterhalen en om te bespreken welke vervolgstappen er genomen moeten ...
    • Mijn auto heeft schade/onderhoud nodig in buitenland wat nu?

      Neem voor het uitvoeren van onderhoud altijd contact op met je leasemaatschappij. In de meeste gevallen zal het zo zijn dat de auto naar Nederland gebracht mag worden voor reparatie/onderhoud. Voor spoedreparaties zijn andere regels en ...
    • Ik heb schade aan mijn auto, wat nu?

      Meld de schade direct, uiterlijk binnen 24 uur of de eerst volgende werkdag, aan de leasemaatschappij. Als de omstandigheden ten tijde van het ontstaan van de schade daartoe aanleiding geven, wordt ook verwacht dat je binnen 24 uur aangifte doet bij ...
    • Wat is er toegestaan op mijn pas?

      Welke kosten je mag declareren is overeengekomen met de leverancier en Van Lanschot Kempen. Deze afspraken zijn terug te vinden in de leaseregeling. De leaseregeling heb je ontvangen bij je indiensttreding en tijdens het bestelproces van je (nieuwe) ...