Mijn pas werkt niet, wat nu?

Mijn pas werkt niet, wat nu?

Niks is vervelender dan een laad- of tankpas die niet werkt, dat begrijpen we. Je kan het beste contact opnemen met de leasemaatschappij om samen de oorzaak van het defect te achterhalen en om te bespreken welke vervolgstappen er genomen moeten worden. Kom je er met de leverancier niet uit of heb je hulp nodig om de juiste contactgegevens te vinden, bel fleetkennis. We helpen je graag.



    • Related Articles

    • Mijn laadkabel ontbreekt/is defect

      Wanneer je voertuig tijdens een laadsessie niet laadt, kan een mogelijke oorzaak een defecte laadkabel zijn. Controleer je laadkabel bij een ander laadpunt om een storing of dergelijke uit te sluiten. Wanneer je zeker bent van een defecte laadkabel ...
    • Een laadpaal via mijn werkgever, hoe werkt dat?

      Wanneer je een laadpaal meeneemt in de bestelling voor je nieuwe leaseauto, dan zal deze bij jou thuis geplaatst worden. De leverancier van de laadpaal zal, voor levering van je nieuwe voertuig, contact met je opnemen voor het maken van een afspraak ...
    • Ik heb nog geen pas ontvangen

      Het wachten op een (nieuwe) pas kan voor je gevoel erg lang duren. Vanuit de leverancier zijn er richtlijnen gegeven, zodat je ongeveer weet hoelang het kan duren voordat je pas geleverd wordt. Bij een nieuwe auto proberen leveranciers de pas en ...
    • Wat gebeurt er met een laadpaal bij een einde contract?

      In principe wordt de laadpaal aan het einde van het leasecontract eigendom van de eigenaar van de grond waar de paal op staat. Bekijk de leaseregeling van Van Lanschot Kempen of neem contact op met fleetkennis om na te gaan welke regels er gelden met ...
    • Ik heb al een laadpaal thuis, wat nu?

      Of een laadvoorziening aan/bij huis wordt geplaatst, hangt af de leaseovereenkomst. Als leaserijder geef je in de leaseovereenkomst aan of je een laadvoorzieningen wenst op te nemen in de overeenkomst of niet. Wanneer je al een laadvoorziening aan ...